Szablony są to takie elementy graficzne które są już gotowe. Wystarczy tylko je zakupić i wstawić do swojego sklepu lub na stronę. Wiele agencji interaktywnych również prowadzi sprzedaż gotowych szablonów ponieważ klienci obecnie bardzo tego potrzebują. Są tacy którzy potrafią wykonać dla siebie stronę jednak nie znają podstaw HTML. Dlatego oferta agencji interaktywnych jest tutaj bardzo pomocna. Poza tym wszystko jest o wiele tańsze co ma znaczenie dla wielu ludzi. Wszystkie szablony są podzielone przede wszystkim na tematykę a także kolorystykę i ceny. Niektóre szablony są proste i dlatego są tańsze. Natomiast te najbardziej rozbudowane są najdroższe. Agencja interaktywna zawsze może stworzyć nowe szablony ponieważ nie jest to trudne tym bardziej że pracownicy każdego dnia nad tym pracują. Szablony są coraz bardziej zaawansowane ponieważ technologia zmienia się z roku na rok. Tym samym klienci mogą być zadowoleni z tego że maja wyjątkowy i oryginalny szablon na swoja stronę lub do sklepu.
Usługi
Wszystkie usługi jakie proponuje agencja interaktywna są bardzo ciekawe. Jest ich bardzo dużo ponieważ dzięki temu klient jest obsłużony kompleksowo. Jeśli potrzebna mu jest strona czy sklep wtedy agencja wykonuje to na zamówienie. Oprócz tego może wykonać także elementy marketingowe, informatyczne czy też graficzne. Jeśli agencja jest an rynku wiele lat to wie co jest dla klienta najważniejsze. Oczywiście wszystkie usługi są płatne jednak można to wszystko negocjować. Obecnie usługi agencji interaktywnych są proponowane na wiele sposobów więc można sobie wybrać te które są najlepsze. Czasami warto zapytać znajomych która agencja spełnia wszystkie oczekiwania klienta. Tak naprawdę im więcej agencja prowadzi usług tym lepiej dla obu stron. To powoduje również konkurencje na rynku między agencjami. Dlatego one tak bardzo się reklamują po to aby ich usługi były najlepiej zauważone. Usługi te rozszerzone są również o reklamę na portalach społecznościowych co jest obecnie jedną z nowości na rynku.
Cennik
Cennik jaki jest w agencji interaktywnej jest przedstawiony za każda usługę jaka jest tylko do dyspozycji. Dzięki temu klient wie, na co może liczyć oraz ile uszykować pieniędzy. Tylko wtedy można dowiedzieć się tez czy jest to drogo czy tanio. Czasami cennik wisi na tablicy w agencji a czasem jest dostępny w Internecie. Cennik ten uzależniony jest tak naprawdę od ilości usług jakie agencja ma do ukazania. Im są one bardziej szczegółowe tym ceny mogą być niższe. Jednak w obecnych czasach duży wpływ na to ma ilość klientów i konkurencji. Czasami agencje walczą między sobą co powoduje znacznie podobne ceny. Zazwyczaj za jedną usługę życzą sobie kilkaset złotych. Są to często sklepy i strony internetowe lub promocja ich. Jeśli usługi są kompleksowe w które wchodzi kilka usług szczegółowych wtedy ta cena może wzrosnąć. Zdarza się nawet że w okresie wzmożonej pracy ceny te są niższe o rabaty. Dlatego trzeba obserwować agencje i wyłaniać z nich te ceny które są optymalne jeśli chodzi o wykonaną pracę.