T-Mobile Polska to dostawca usług telefonicznych, a także internetowych. Firma bardzo zyskała na rozpoznawalności w naszym kraju w latach 2011-2015. Wtedy T-Mobile był sponsorem tytularnym najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce, jeśli chodzi o piłkę nożną. Najpopularniejsze rozgrywki w kraju nosiły wtedy nazwę „T-Mobile Ekstraklasa”. T-Mobile słynie z dobrego zasięgu, którym obejmuje niemal cały kraj. Wielu z nas zaobserwowało to na ekranach swoich telefonów: kiedy nasza sieć akurat nie ma zasięgu w miejscu, w którym przebywamy, urządzenie często automatycznie łączy się z nadajnikiem T-Mobile. Niemiecka korporacja, do której należy T-Mobile, jest liderem jeśli chodzi o usługi internetowe na naszym kontynencie. T-Mobile słynął też swego czasu z serii reklam pod hasłem „chwile, które łączą”. Pokazywano w nich ludzi w różnych sytuacjach, motto było takie, że chwile spędzane razem łączą. Mamy tutaj podwójne znaczenie: chwile spędzone wspólnie z kimś zbliżają nas do tej osoby, a T-Mobile, jako dostawca internetu i usług telekomunikacyjnych, „łączy” ludzi, umożliwiając im kontakt ze sobą nawet wtedy, gdy przebywają bardzo daleko od siebie. T-Mobile dostarcza także internet dużym firmom, współpracując w tym celu z innymi markami.